این مطلب به نفع مردان است!
مهارت های همسرداری موفق
زناشویی - همسرداري موفق - روابط زناشویی

طبع مرد به گونه ای است که دوست دارد تکیه گاه باشد. اگر زن، مرد را به عنوان تکیه گاه بپذیرد و باور کند، هم احساس خوبی به مرد می دهد.

مردان عاشق این هستند که مورد اعتماد قرار بگیرند. آن ها قدرت را بسیار دوست دارند و تمایل دارند که حضور مقتدرانه شان از جانب زن مورد تحسین و تمجید قرار بگیرد. طبع مرد به گونه ای است که دوست دارد تکیه گاه باشد. اگر زن، مرد را به عنوان تکیه گاه بپذبرد و باور کند، هم احساس خوبی به مرد می دهد  و هم در این بستر، قابلیت ها و توانمندی های همسرش افزایش می یابد. اما اگر رفتار زن به گونه ای باشد که گویی مرد را تکیه گاهی محکم و قابل اعتماد نمی داند، در این شرایط مرد احساس خوبی ندارد و میل به زندگی  را از دست می دهد.حتی این خطر پیش می آید که مرد در بیرون، جذب کسی شود که او را به عنوان یک تکیه گاه خوب بپذیرد.

 

برخی از زنان، از آنجا که احساس می کنند خوش فکرتر هستند و تدبیر بهتری دارند، تلاش می کنند زمام امور را به دست بگیرند. در چنین شرایطی آنها تمایل دارند که خودشان تصمیم گیری کنند، برنامه ریزی نمایند و حساب و کتاب هزینه های زندگی را خودشان انجام دهند. آنها احساس می کنند اگر کارها دست شوهرشان باشد، او همه پول ها را هدر می دهد و با فکرها و تصمیم های غلط، تمام دستاوردهای یک عمر زندگی را به باد خواهد داد.

 

شما خانم ها باید دقت کنید که در زندگی مشترک اگرچه بنابر تفاهم، همفکری، مشورت و کار تیمی است، اما باید مرد را به عنوان مسئول و سرپرست تیم (خانواده) قبول کنید و تصمیم ها و برنامه هایتان را با او هماهنگ نمایید. ضمن آنکه برنامه تان را ارائه می دهید و از آن دفاع می کنید، اجرا و عملی کردن آن را به پس از تایید و موافقت همسرتان موکول کنید. طوری وانمود کنید که حضور، فکر و نظر او بسیار تعیین کننده و مهم است. به او بگویید که ستون، تکیه گاه و رکن اصلی این زندگی است.

 

در مرد تمایل به عفاف و پاکی زن وجود دارد; یعنی مرد رغبت خاصی دارد که همسرش پاک و دست نخورده باشد. همچنان که در خود زن نیز تمایل خاصی به عفاف وجود دارد. غیرت نوعی پاسبانی است که در آفرینش برای مشخص بودن و مختلط نشدن نسل ها در وجود بشر نهاده است.

 

مرد نیز مانند زن، دوست دارد محترم و گرامی باشد. از تحقیر و توهین رنجیده خاطر می گردد. اگر مورد احترام قرار بگیرد احساس شخصیت نموده و به کار وزندگی دلگرم میشود. از احترام و احترام کننده خوشش می آید، از توهین وتوهین کننده متنفر میباشد.


 برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد اسپری تاخیری ایموشن ویژه آقایان اینجا کلیک کنید

 

 برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ژل‌های زناشویی ایموشن ویژه خانم ها اینجا کلیک کنید

 

 برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ژل زناشويي ويژه آقايان تاخيري اینجا کلیک کنید

 

 برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ژل حجم دهنده ایموشن ویژه آقایان اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:راز موفقیت , همسرداری , راز مردان,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 42866
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1